12 Aralık 2013 Perşembe

Yumurta Kabından Penguene,Penguenden Kutup Duyusal Havuza

Boş yumurta kaplarından bir çok şey yapıldığını gördüm ama bunu gördüğümde sesli bir vaaaay dedim çok şirin,hemen yapmalıyım.Yaptım da:)
Kayra da bu ara ping and pinga videosuna bayılıyor ve penguenleri pek sevdi.Cep telefonu uygulamamızdaki hayvan görüntü ve seslerinde penguenleri açtırıp gülüyor:)
Hal böyle olunca hemen boş bir yumurta kabı elime aldım ve minik penguenlerimiz meydana geldi.İşte yapım aşamaları.
İlk olarak yumurta kabındaki dikey bölmeleri kesiyor ve ön kısmını beyaza boyuyoruz.
Vücudun ön yüzünü kalemle belirleyip geri kalan kısmı siyaha boyuyoruz.
Ayakları için sarı kartondan şeritler,burunları için de üçgenler kesip yapıştırıyoruz.Burnu için bir kesik açıp içine soktum ben.En son kalemle gözlerini çiziyoruz ve minik penguenlerimiz hazır:) 
Penguenleri yapınca haydi bir duyusal havuz yapalım dedim,oğluş kendilerini evlerinde görsün bir de:)Üzerine koymak için kalan yumurta kabının yuvarlak kısımlarını boyadım.
İçine koymak için buz kalıbını altlığını kullandım,içine de mavi keçe yerleştirdim.
Bir kaç ufak taş,beyaz bir pamuk ve minik hayvan dostumuzu da yerleştirinceeee kutup duyusal havuzumuz hazır.
Bu da minik penguenleri gören oğluşun tepkisi:)
 
 
 
Uzun incelemeler sonucunda bir de ''Bir Milyon Ne Kadar Büyük'' kitabımızı da okuyup penguenleri bir de orada inceledik.
Videomuzu izleyip kıkır kıkır güldük.
Nitekim bu soğuk, bol karlı kış gününde pek keyifli dakikalar geçirdik biz.

4 yorum:

  1. etkinliğinize bayıldımm:))) kızımda penguenleri çok sevıyor..bende en kısa zamanda yapayımm kuzuma:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim Hilal hanım,göründüğünden daha kısa sürüyor yapımı inanın,kuzucuğunuzla bol eğlenceler diliyorummm:)

      Sil
  2. çoookk çooook çooook güzell gamzem,yine konuşturmuşsun hünerlerini,ne tür boya kullandın onu merak ettım,denemek ıstıyorum bakalım senın kadar guzel yapabılır mıyım bılemesem de :D teşekkürler bu güzel paylaşım için cnm,sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çoook çoook çoook teşekkür ederim canım:)ben de görünce yapabilir miyim dedim ama hemen oluveriyor.Boya olarak oğluşun siyah ve beyaz parmak boyalarını kullandım:)eminim daha güzelini yaparsın;)paylaşımını merakla bekliyorum tatlım

      Sil