12 Aralık 2013 Perşembe

Kar Boyama

Karın keyfini doyasıya yaşayan oğluşu içeri sokmak biraz zor oldu tabii bugün:)Ama ben hemen yolunu buldum,bak içeri girelim çok güzel bir etkinlik yapacağız kar getireceğim söz deyince ekkiinniiii diye attı kendini içeri yavrucum:)
Eh anneler söz verirse tutar değil mi?Hemen dışarıda üç kartopu yapıp kutuyla getirdim içeri,parmak boyalarını da çıkardım.
Bu ara fırçayı kullanmayı çok sevdiğinden önce fırçayla boyadı kuzucuk.
Fırça da bir yere kadar,boya ortaya çıkınca o eller boyaya girecek kaçış yok:)
İtiraf etmeliyim bu kadar güzel olacağını ben bile düşünmüyordum:)Boyadıkça pek güzel oldular.Bir ara ben de kendime yapsam mı bir tane diye içimden geçirmedim değil.
Biz pek keyif aldık bu etkinlikten,size de tavsiye ederiz.Kar varsa dışarıda hemen çıkın değerlendiriniz;)

6 yorum:

  1. oo yaratıcı annenin hali bir başka tabii,harikasın cnm,kayra kuzumun da ellerine sağlık,öpüyorum ikinizi de...

    YanıtlaSil
  2. merhaba takipçinim bana da beklerim

    YanıtlaSil