30 Aralık 2013 Pazartesi

Oyun Hamuruna Oynar Göz İstilası

Bugün ince motor gelişimini destekleyecek,geliştirecek bir etkinlik yaptık Kayra'yla.
Sevgili Etka da Kayra kadarken hazine avcısı olmuş bu iş için:)
Sabah masasında etkinlik bekleyen Kayra bir de ne görsün?
Oyun hamuruna oynar gözler istila etmiş:)
Görevini büyük bir ciddiyetle üstlenen kaptan itinayla gözleri çıkarmış,oyun hamurunu oynar gözlerden kurtarmıştır:) 
 
Hamur temizlenince meşhuuuur top yapalım cümlesini duydum:)Top yaptık;bir de göz kondurduk.
Toplarda hızını alamayan oğluş kar özlemiyle''taadan adam yapıcam men''dedi ve bana yaptırdı:)Ben gözlerini takmaya çalışırken bir göz de oğluş koydu üstüne.Bizim kardan adamımız 3 gözlü kardan canavara dönüştü:)Zaten beğenmeyip hemen bozduk kendisini,pek sevimsiz olmuştu zaten.
 

6 yorum:

  1. Çok şirin bir etkinlik olmuş bizde yapalım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım,oyun hamuru varsa işin içinde daha bir keyifle oynuyor Kayra:)Sizinkini de merakla bekliyoruz.

      Sil
  2. çok güzel olmuş gamzecim,biz bunu ceren'le yapmıştık:)oda hamurdaki oynayan gözleri ellerinle toplarken çok mutluydu:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım,o kadar çok etkinlik yapıyorsun ki yetişemiyorum onu gözden kaçırmış olmalıyım:)ceren minnak parmaklarıyla kimbilir nasıl tatlı yapmıştır:)

      Sil
  3. amaaa amaaa o güzel parmakları yemek istiyorum ben :)) maşallah kayra kuzuma ne güzel itinayla sabırla çalışmış annesi,ellerinize sağlık gamzecim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım benim,Kayra 'nın ellerine sağlık oldu bu sefer:)beklediğimden de ilgisini çekti,hamurdan olsa gerek,basına bir iş gelmesine dayanamıyor hamurunun:)

      Sil