2 Aralık 2013 Pazartesi

Aquadoodle

Çocuğu olunca ne çok şey öğreniyor insan.Yeni eğitim teknikleri,farklı yaklaşımlar,yeni oyunlar-oyuncaklar...
Bizim zamanımızda....gibi cümleleri ben de söyler oldum bu ara,yaşlanıyoruz galiba:)
Aquadoodle diye birşey varmış mesela:)Su kalemiyle kendi özel oyun matında resim yapıyor minikler.Kalemin içine su dolduruyorsunuz ve özel matına dokundurdukça çizimler,resimler yapıyorsunuz.Kalemle çizim Pad inin üzerine çıksa bile etraf kirlenmiyor çünkü içinde su var.Vaaaay dedim araştırınca,ne güzel birşeymiş şu aquadoodle.Küçük aylardaki bebekler için ideal,ne boya ne kir.Benim bile ilgimi çekti:)Gerçi ben çocukların doya doya kirlenerek boya yapmasından yanayım ama yine de farklılık olması açısından alınabilir.
Ben de aquadoodle ile ilgili araştırma yaparken,gezdiğim bir blogta çok güzel bir etkinlik dikkatimi çekti.Ev yapımı aquadoodle yapmış şirin Nehir ve annesi,çok ta güzel olmuş doğrusu.Hemen yapılacaklar listesine aldıııım ve bugün denediiik.
Desenli kalın bir peçete,su ve fırçayla ne de güzel vakit geçirdik bilseniz.
Evet çok basit ama keyifli bir boyama yaptı oğluş bugün.
Desenli peçetenin arkasını çevirdik,bardağımıza su doldurduuuuk ve her fırça darbesinde minik su damlalarının peçete üzerinde bir resme dönüşmesini keyifle izledik.
Peçetemizin ön yüzü bu şekildeydi.
Bu da boyandıktan(ıslatıldıktan:)sonraki hali.
 

10 yorum:

  1. Çok eğlenceli görünüyor. en kısa zamanda desenli bir peçete edinip yapalım :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet eğlenceli gerçekten,benim de bir peçete alıp oğluşun yanına oturasım geldi:)size de bol eğlenceler.

      Sil
  2. Bizim aquadoodle var ama Paşam sevmedi sonra da kalemini kırdı zaten.Paspas oldu kendileri ama bunu deneyeceğim keyifli görünüyor.Peçetenize de bayıldım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah ne güzel ben daha yeni keşfediyorum aquadoodle ı:)Doruk 'un da seveceğine eminim canım,ıslanmayı özlemiştir:)

      Sil
  3. bizde aquadoodle var. Hemde yedek kalemleri ile birlikte. Bizimkiler bayılıyor. Bazen fırça ile su sıçratma etkinliği yapıyoruz onla yada enjektörle boşaltıyoruz suyu üstüne. Kuruyunca tekrar tekrar. Ama bu da çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet Nihal cim,ben de senin Water Magic Su Kalemi ile keşfetmiştim zaten,bu arada o ürüne hala ulaşamadm:(teşekkür ederiz keyifliydi gerçekten.

      Sil
  4. canim, deneyip begenmenize, tatlı eren kayra'nin eglenmesine cok cok sevindim. pecetenizin deseni de inanilmaz ciciymis..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah çok beğendik hem de canım,süper fikirdi tekrar teşekkürler ;)

      Sil
  5. bizde aquadodle var ama oğlum hiç sevmedi ,bence peçete çok daha güzel fikir ıslanınca deseninin çıkması çok hoş olmuş.bunu deniycem ayrıca aquadodle a101 hakmar gibi marketlere çok ucuz fiyata geliyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet Semra hanım bu etkinliği biz de çok sevdik,hımm marketlere bakmak lazım arada;)

      Sil