11 Aralık 2013 Çarşamba

Yılbaşı Ağacını Evde Yapmaca

Hava şartları nedeniyle oyun grubumuzla buluşmamız ileriki bir tarihe ertelenmiş bulunmaktadır:)
Oyun grubuna gidemesek te komşuculuk oynarız biz de dedik ve kendimizi yakısıklı Kerem ve annesinin evinde bulduuuk:)
Oturduğum bölge açısından şanslı sayılırım,İstanbul un o keşmekeşi yok,üst üste binaların olduğu bir bölge değil mahallemiz.Sıcak,samimi;çocukların rahatça sokakta koşabilecekleri, yandaki parkta doyasıya oynayabilecekleri bir sokak bizimkisi.Ortak payda çocuklar olunca yıllardır çalışmaktan kimseyi tanıyamadığım sokakta şimdi park sayesinde bir sürü arkadaşım(ız)oldu:)
Kerem ve annesi de onlardan biri.Oğlum 6-7 ay büyük olan sakin arkadaşıyla güzel vakit geçiriyor,eh onlar oynarken biz de annesiyle:)
Canımız sıkılınca parkta ya da evde görüşüyoruz,hava soğuk diye evlerine misafir oluncaaa ben de giderken aklımda olan bir etkinliği beraber yapalım istedim.
Hangi sitede rastladığımı hatırlayamadığım bir etkinlik.Aslında yapışkanlı kağıda büyük boy yapmışlardı ama ben ay itibariyle küçük yaptırmayı tercih ettim.
A4 boyunda bir kağıda ağaç resmi çizip şu yılbaşı süslerinden yeşil olanı kestik ve simli evalardan süsler hazırladık.Gerisi miniklere kaldı. 

5 yorum:

  1. ohhh ne güzel verimli bir gün geçirmişsiniz cnm,hem kayracık arkadaşıyla olmanın keyfini çıkartmış hem de etkinlik,misss misss :)) ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canımm:)ona da bana da iyi geldi;)

      Sil
  2. Çoook güzel olmuşş..

    YanıtlaSil
  3. gamzeciğim, öncelikle etkinliğin çok güzel olmuş. profiline kayranın blogunu özellikle mi eklemiyorsun ?

    YanıtlaSil