15 Ocak 2014 Çarşamba

Tuz Tepsisinde Şekil Çalışmaları

Kayra evin içinde ateşli ateşli,huysuz huysuz,mutsuz mutsuz dolanıyor, boş şeylere ağlıyorsa,anne hem uykusuz hem yorgun hem de sabrı tükenmiş durumdaysa devreye ışıklı masa girer ve geceyi kurtarır.
Hemen bir borcama yarım paket tuz boşaltılır,ışıklı masanın üstüne konur ve düğmeye basılır,sonrasında gelsin eğlence:)
Önce tepside keşfe çıkılır.

Ardından anne tek tek şekil çizer ve oğluş tahmin eder.
Sonra hasta kuzu hakimiyeti ele alır ve tuz içinde çizimlerine devam eder.
Bir süre sonra tuzlar etrafa saçılmaya başlar ve süpürgeyi açma hevesiyle etkinlik sona erer:)

14 yorum:

  1. Yaa ben de istiyorum bu masadan.Benim de bir kurtarıcıya ihtiyacım var saat 2 ye geliyor benimki uyandı ve araba sürüyor
    Valla tekrardan fikrine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bak anne-babacığın da yanındaymış ne güzel canım,iki kurtarıcı var yanında,biz yalnızız hep araştırıyoruz bişeyler nasıl dağıtalım kafamızı diye:(dede ne güzel aktivite panosu yapmıştı yakalamışken buna da bir el attır bence;)

      Sil
  2. Ben de bende..:( çok güzel ya..eşim yaptırız dedi ama bakalım..:) Çok güzel sanırım ışıklı masa ile her şey güzel:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet Bahar'cım yaa basit şeyler bile üzerinde farklı duruyor:)masanızı heyecanla bekliyoruz:)sevgiler

      Sil
  3. heh işte bende sonunu merak ediyorum bu aktivitelerin, bazen sadece bizde viledeyla veya süpürgeyle bittiğini düşünüyorum :) demekki bu işin raconu bu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haha ben de merak ediyorum İlknur'cum yaa,bazen etkinlik biterken ağlıyor beni zorluyor ah diyorum herkes yaşıyor mudur ki böyle:)işin içinde çocuk varsa benzer şeyler yaşanıyor sanırım,

      Sil
  4. bu ışıklı masa gittikçe daha çok ilgimi çekiyor.. bizde mi yaptırsak babamıza napsak..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence ilk fırsatta babanızı ikna faaliyetlerine baslayın Sevgi'cim:)ziiraaaa biz birkaç ay yapımı için bekledik:)

      Sil
  5. Hakikaten şu masa her ewe lazım ama daha da önemlisi yapacak adam lazım :) bi de şu hastaliklar bitse...musmutlu saglıklı günler diliyorum bitanem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah sağol canım benim yaz gelse de şu hastalıklar geçse diye dört gözle bekliyorum:(hiç hasta olmasa kuzucuklar ya da hemen geçse...sen alasını yaparsın en büyük yardımcın Göktuğla biliyorum:)göster bak ne fikirler çıkacak paşadan:)

      Sil
  6. çok geçmiş olsun. İnşallah kendini bir an önce toplar etkinlik çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler Nihal'cim umarım çabuk atlatırız:(

      Sil
  7. çok geçmiş olsun ....Süpermiş bu ışıklı masa ilk kez gördüm nasıl yapılıyor ki babamıza bir gösterelim bakalım şimal tuzla oynama bayılır bunu da çok seveceğinden eminim ama yapabilir miyiz acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler Fikriye hanım,yapabilirsiniz tabi ki malzeme olduktan sonra:)yapım aşamalarını şuradaki post ta paylaşmıştım,inceleyebilirsiniz.sevgiler http://www.erenkayra.blogspot.com/2014/01/diy-light-table-iskl-masa.html

      Sil