27 Aralık 2013 Cuma

Uç Uç Uğur Böceği

Uç uç değil de kon kon olacaktı aslında başlık:)Çünkü etkinliği yaparken yapıştırması konusunda serbest bıraktığım oğluş bütün uğur böceklerini yapraklara kondurdu,dayanamayıp azıcık fikir versem de''oğlum bir kaç tanesi uçabilir istersen''diye asık suratlı bir ''oooomaşşş''(olmaz) karşılığı aldım:)
Sevgili Nihal'in bloğunda bu etkinliği görünce ve elimde uğur böceği stickerları olunca bu aktivite kaçmaz dedim.
Bu gün huzurlarına çıkardığım aktivite kitabımızla fazla haşır neşir olan kuzucum başka etkinlik diye tutturunca fon kartonuna alelacele dal çizip,yeşil fon kağıdından yapraklar hazırladım.
Kayra masaya oturup stickerları görünce ne yapacağını anladı,önce yaprakları yapıştırdı itinayla,sonra böceklerimiz ortaya çıktı;müdahale etmeden  keyifle izledim:)
Baktım bütün böcekleri yapraklara konduruyor oğluş,bazıları uçsun istersen dedim ooomaşşş dedi.
Ama bütün uğur böceklerine yaprak kalmayınca birkaçı uçmak zorunda kaldı:)
 
Bazılarını uçurduk bazılarını kondurduk,arada bir de büyük ve küçük vurgusu yaptık büyükleri,küçükleri saydık.Hem verimli hem eğlenceli etkinliğimizi alkışlar eşliğinde tamamladık:)

6 yorum:

  1. Gerçekten çok sevimli bir etkinlikmiş Nihal'de kaçırmışım sen de yakaladık :) Şimdi uğur böceği bulmam gerekiyor.Benimki bu inadıyla onları bırak uçurmayı kağıda yapıştırırsa iyi ya neyse :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nihal de görünce ben de pek sevmiştim canım,eh stickerlar gözdemiz bu ara kaçırmayım dedim.Uğur böcekleri en cok bulunandan,özellikle milyoncularda buluyorum ben hem kırtasiye ve marketlere göre çoook daha ucuz,stoklarımı bir görsen:)

      Sil
  2. ne güzel bir çocuk maşallah kayra. Etkinlikleri yaparken ki yüz ifadesine ve ciddiyetine bayılıyorum. Yapıp paylaştığın ve adres verdiğin için teşekkürler .
    blogun sağına soluna bir yerlere nazar ayeti yada bir maviboncuk koyarmısın. Nazar deymesin Kayra ya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım,gerçekten etkinlik yaparken hep dikkatli ve ciddiyiz,gören de zorla yaptırıyorum diyecek:)etkinlikleri diğer anneler de yararlansın diye paylaşmıyor muyuz zaten güzel paylaşımlarını zevkle takip ediyorumm:)

      Sil
  3. oyyy ben bunu gözden kaçırmışımmm,çok cici bir aktivite olmuş yakışıklıma,kocamaann bir maşallah diyoruz..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biz de kocamaaan bir teşekkür ediyoruz Tuğba teyzesine:)

      Sil