22 Aralık 2013 Pazar

Keçeden Süslü Baykuş

Kayra ile etkinlik yapmaya başladığımdan beri vazgeçilmez malzemelerim arasındadır keçeler:)Pratik ve uzun ömürlü olduğundan etkinliklerde mümkün olduğunca kullanmaya çalışırım.
Geçen hafta da ani bir kararlar memlekete gitme kararı alınca ve de dışarı çıkamayıp minik yeğenime hediye alamayınca yine çıktı ortaya keçeler.Prensesime elimdeki malzemelerle ne yapabilirim diye düşününce güzel bir bant yapmaya karar verdim,üzerine de minik bir baykuşçuk kondurayım istedim.
İnternetten bir şablon çıkarıp keçeleri ona göre kestim.
Acele de olsa şirin bir baykuş çıktı ortaya.
Bant yapmayı düşünmüştüm ama sonradan kardeşimin fikriyle pantolonuna diktim.
 İster pantolonda,ister bantta ya da tişörtte olsun bu şirin baykuşlar hepsinde çok güzel duruyor.En çok ta benim tatlı teyzemde:)
El emeği güzel bir hediye diye düşündüğümden fikir olması adına sizlerle de paylaşmak istedim.
Mutlu günler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder