3 Aralık 2013 Salı

Meşe Palamudu Baskısı

Uyku öncesi ekkinnniiii diye tutturan bir oğluşa ne yapılır?En acilinden yapımı kolay eğlencesi bol bir etkinlik:)
Beni hazırlıksız yakaladı bugün Kayra,uyurken düşünecektim ne yapsam diye:)Ama illa isteyince 1ay önce yaptığımız doğa keşfinden topladığımız yapraklar geldi aklıma.Ne bitmez yaprakmış bunlar demeyin,fazlasıyla stok yapmıştım:)
Ben yaprak boyama yapsın diye yaprakları ve parmak boyasını koydum kuzunun önüne.
Önce biraz ilgilendi boyadı.
 
Sonra gözü yaprak kutusu içindeki meşe palamutlarına takıldı,aldı boyamak istedi ve harika bir etkinlik çıkıverdi ortaya kendiliğinden.
Boyadık palamutlarııı çıkardık baskılarını. 
Yaprak boyamaktan daha keyif aldı Kayra bu baskı işinden:)
Öyle ya da böyle ekkinnniiii krizimiz çözüldü mü çözüldü,eğlendik mi hem de çoook,bir de üstüne güzel bir çalışma çıktı mı hem de çok güzeeeel:)Oğluş uyudu muuuu hem de mışıl mışıl,anneye de de bu keyifli anları paylaşmak kaldı.

2 yorum:

  1. bu kadar olur. Bizde oğlişle bu gün baskı yaptık. Makara baskısı. Bakınca yüz tepkileri aynı. Nasıl seviyorlar etkinliği

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)biz ilk defa baskı yaptık canım,o da kendiliğinden gelişti ama çok sevdi.Farklı teknikler deneyeceğim

      Sil