8 Aralık 2013 Pazar

Kar Yağdıran Kardan Adam

Ah ne hoşuma gitti şu sitede bu oyunu gördüğümde,hemen mutfağa koşup evde plastik bardak var mı diye baktım.Bulup yaptım bir heves,ama plastik bardağın dayanıksız olacağı o anda aklıma geldi ki zaten balonu yapıştırdığım an bozuldu:)Haydi karton bardak var mı diye baktım varmış ama desenli.Ertesi gün markete gidene kadar sabrettim,ama markette de en az 100lüsü kalmamış mı.Amaan ne gerek var çözümünü bulurum dedim ve eve gelince desenli bardaklarımı elişi kağıdıyla kapladım.Ah o kadar basit materyal ne uğraştırdı beni bilseniz:)
Halbuki çok kolay kardan adamımız.
Bir adet kalın karton bardak,siyah ve turuncu eva ya da keçe,bir adet balonla ne eğlence!
Kar yağacak diye beklerken karımızı kendimiz yağdırdık bugün,yağdı durdu yağdı durdu,biz ne zaman istersek:)
Karton bardağın altını kesip balon yapıştırıyorsunuz,aslında biraz daha gergin olması gerekti ama ben hem acele ettim üstünde çok durmadım,hem de balonu oraya yapıştırmak hayli uğraştırıyor.Ama benimki de gayet iş gördü;)
Pamuklar ve beyaz ponponları kar yapıp savurduk evin her yerine,pamuklara dokunmak tuhaf geldiğinden ponponlar yağdırdı oğluş genelde.

6 yorum:

  1. Cok keyifli gorunuyor canim bayildim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım,ömrü çok uzun olamadı ama iyi eğlendik:)

      Sil
  2. Aaa çok şirin gamzecim,ellerine saglik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canımm,ben de gördüğümde bayılmıştım:)

      Sil
  3. aaa cok seker buu ,okulda yapalim bayilir kuzular valla,tesekkur ederim canim paylasim iin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hazırlarken aslında bir kaç çocukla daha eğlenceli olabilir diye düşünmüştüm ben de:)eminim çok keyifli olacaktır sizin oyununuz da canım,işinize yararsa ne mutlu;)

      Sil