3 Aralık 2013 Salı

Evimize Kar Yağdııı

Kışı pek sevmem aslında ben,beni tek cezbeden yanı karın yağma ihtimali olması.Hoş ona da pek sık rastlayamıyoruz ya da yağsa da az bir süre keyfini çıkarıyoruz ya neyse.Geçen yıl çok yerde kalmasa da oğluş ta tanıştı kendisiyle,ama henüz 1 yasında bile olmamasından oynayamamıştı pek.Ancak kardan adamla pek kaynaşmıştı:)
Meteoroloji kar yakındır dese de biz erken yağdırdık karı:)
Facebooktaki bir grupta birçok kişi ev yapımı kar yapmış pek te eğlenmişler,bizim oğlan pek o tarz şeylere dokunmayı sevmese de bir deneyelim bakalım dedik ve akşam biz de evimize kar yağdırdık.
Malzemeler çok basit,bir adet traş köpüğü ve  bir paket nişasta.İkisini karıştırıyorsunuz ve kara benzeyen bir doku oluşuyor,ben karıştırırken bile bayıldım.Hem oynaması hem dokunması zevkli.Aynı zamanda harika bir duyusal etkinlik olmuş oluyor.
İnanır mısınız tam bir saat oynadı(k)!etkinlik ve oyunlarımızın rekor süresi:)Hatta daha oynayacaktı da banyo yapmayı teklif edince suyla oynamak için kandı paşa:)
İşte evimizden kar manzaraları.
Önce tepside masumane bir dokunuş. 
Tepsinin dar geldiği anlar.
Kar altında kalan arabamızı kurtarış.
Ama minik hayvanlarımız da tanışmasınlar mı karla.
Evet kar çılgınlığının son noktaları.
Ve kapanış:) 

6 yorum:

  1. Ooo süper etkinlik olmuş yakişikliya,eglenceniz bol olsun canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hem onun için hem bizim için çok keyifliydi teşekkürler canım:)

      Sil
  2. harika olmuş. biz de çok eğlenmiştik :) ben de oynamıştım epeyce :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım sorma beni de cok cezbetti,tekrarlanası etkinliklerden:)

      Sil
  3. oğlum 18.5 aylık biraz daha beklesemmi kar yapmak için bilemedim. hem daha önce hiç kar görmedi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim oğlum da kar gördüğünde yaşında bile değildi hatırlamıyordur muhtemelen:)bence denemelisiniz Semra hanım,beklemenize gerek yok ben de zaten duyusal bir etkinlik olsun diye hazırlamıştım.Oğlunuzun da sizin de bayılacağınıza eminim.bol eğlenceler.

      Sil