23 Aralık 2013 Pazartesi

Şönillerden Şekiller

Bu soğuk kış günlerinde memlekette bir hafta kalacağımız ve o süreyi de genelde içeride geçireceğimizden dolayı bu şönillerle illa yapacak birşey bulurum diye atmıştım çantaya.Kayra 'nın huysuzlandığı bir anda imdadıma yetişiverdiler yine:)Teyzesiyle ikisinin önüne koyuverdim,pek eğlendiler.Bana da resimlemek düştü.
Neler mi oldu o şönillerle?
Önce makarna süzgecine geçtiler,yuvarlandılar ağaç oldular.
Gözlük oldular zeytin gözlerde.
Kaye,üçnen,döytdötden şekline giriverdiler.
Oğluşun yüzünde mutluluğa dönüştüler.

4 yorum:

  1. Ben de merak etmeye başlamıştım sizi nerelerdesin diye meğer memleketteymişsiniz de sesiniz çıkmıyormuş:)
    Bak orada bile bulmuşsunuz aktiviteyi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah pek endişeli gitmiştim aslında bir hafta soğukta içeride ne yapacağız diye ama güzel atlattık canım:)

      Sil
  2. ne güzel eğlenmiş. sizi merak etmeye başlamıştım. Ne güzel geri döndünüz ve haber almaya başladık sizden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah merak edenimizin olması ne güzel bir duygu teşekkürler Nihal'cim.Siz de bu ara pek güzel etkinlikler yapmışsınız maşallah

      Sil