7 Mart 2014 Cuma

Evimiz Ailemiz

Kayra'nın son zamanlardaki en büyük keyfi sabah uyandığında telefonumdaki resimleri ve videoları incelemesi.Dedeleri,anneannesi,babaannesi,teyzesi halası derken en çok ta minik kuzeninde neşeleniyor.Hal böyleyken biz de ''aile''temasına uygun bir hafta geçirelim dedik.
Önce temsili bir ev yaptım kartondan,üzerini elişi kağıdıyla kapladım ve biriktirmiş olduğum ıslak mendik kapaklarından pencere ve kapı yaptım.İçlerine de çekirdek ailemizin resimlerini koydum.Pencerelerde anne-baba,kapıdaysa Kayra'nın resmi var.
Ben evi gösterince baktı kaldı,sonra kapakları kaldırınca yüzünde öyle bir tatlı tebessüm vardı ki.Her kapağı açtığında''aaaa anneeee,aaa babaaa,burda Kayra varmıııış''dedi.Defalarca açtı,kapattı ve her seferinde aynı heyecanla açtı:)
Canım oğlummm seni çok seviyorummm.

10 yorum:

  1. Çok beğendim Gamzecim. Biz de bir ev daha yapalım kızıma. Mendil kapakları çok şık olmuş. Eminim İpek de çok sever. Evleri seviyo zaten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler Jale'cim:)kapakları açıp kapatmak çok hoşlarına gidiyor,keyifli etkinlikler İpek kuzusuna da ;)

      Sil
  2. Bayıldım..Şimdi gözümün önünde acaba nerede kullansam dediğim Bim ıslak mendil kapağı var arkdaştan alıp geldiğim :) İşte buldum bunun içinmiş:) Saol Gamzecim süper fikir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) sağol canım,o mendil kapakları benim için de pek değerli daha planlarım var onlarla;) Derin de bayılacaktır,iyi eğlenceler ;)

      Sil
  3. Çok sevimli olmuş canım eviniz artık yavaş yavaş büyütürsunuz aileyi:)

    YanıtlaSil