11 Mart 2014 Salı

Sahnede Anneanne ve Dede

Biz tam aile etkinliği haftamıza girmişkeeeen anneannemiz ve dedemiz bizi ziyarete geldiiii.
Kayra'ya da bana da öyle iyi geldi ki...
Kayra dedesi ve anneannesiyle oyun oynamanın keyfini sürerken ben de onlarla sohbet ettim keyif yaptım:)
Bir kaç gün de olsa deşarj olduk hepimiz:)
Ben bir kaç gün önce evimiz ailemiz konulu bir çalışma yapmıştım,bunu büyütüp soy ağacına çevirmek varken aklımda hazır anneannemiz ve dedemiz buradayken mini bir tiyatral sunum yapalım dedim.Annemin ve babamın resimlerini çöp şişlere geçirip mini kuklalar yaptım.
Bu kez gösteriyi ben yapmadım:)Herkes kendini tanıttı bir bir.
Kayra bu kukla sahnesini çıkardığım zaman sahne önünde izlemek yerine arkasında olmayı tercih ediyor,o da bir kukla alıp bizi eğlendiriyor kendince:)
Eh biz de keyfini sürüyoruz çoğu zaman.

2 yorum: