21 Mart 2014 Cuma

Mimlendim,mimledim:)

Daha önce blogları gezerken mim olayını duymuştum ama ilk kez mimlendim:)
İlk olunca bir sevindim,panikledim :) Başlık atınca arkası gelir yazılarımın genelde,bu sefer dondum kaldım:)
Sevgili blogger arkadaşım Nihal mimlemiş beni,buradan kendisine bir kez daha teşekkür ediyorum.
Blog sayesinde öyle güzel arkadaşlar edindim ki,blogun bana kattığı en güzel şeylerden biri.Sıcak,samimi,sanki yıllardır birbirimi tanıyormuş gibi...
 
Mim sorularımız şöyle:
1.Neden ''Kayra'm Büyürken''
Kayra'nın doğumuyla herşey değişti hayatımızda.Her gün yeni bir deneyim,yeni bir macera.Onunla yeniden doğdum ben.O büyürken ben de büyüyorum,gelişiyorum,olgunlaşıyorum...Ve beraber büyürken yaşadıklarımızı,yaptığımız etkinliklerimizi,güzel anılarımızı unutmayalım istedim.Yazmayı oldum olası sevdim ben.Şimdi çok güzel bir amaç için yeniden yazıyorum...
 
2.Hayat felsefeni belirleyen söz?
CARPE DİEM!
''Bugünü yaşa,yaşadığın anı kavra!''
Liseye başladığım dönemlerde okuduğum ''Ölü Ozanlar Derneği''isimli kitapta beni büyüleyen iki kelime.O zamandan beri nickname olarak ta kullandığım,felsefemi oluşturan iki sözcük...
Hayat kısa ve zaman çok hızlı.Geçmişe takılıp gelecek için endişelenmektense zamanın kıymetini bilmek gerek(son zamanlarda buna uyamasam da sıkıldığım,bunaldığım her an hatırlayorum kendime bu sözü!).Nefes aldığımız her an çok değerli ve sevdiklerimizle keyfini sürmeyi hak ediyor!
İşte çok sevdiğim kitabın filminden bu sözle ilgili kısa bir bölüm:
 
3.Kendimle ilgili 3 doğru 4 şey nedir?Biri yanlış onu da siz bulacaksınız:)
1.Safımdır,insanlara çabuk inanırım.
2.Fazla dakikimdir,geç kalmayı sevmem.
3.Abur cuburdan hoşlanmam,uzak dururum.
4.Kitap okumaya bayılırım.
 
Sırada mimlemek var.Mimlemek istediğim bir sürü blogger arkadaşım var,ama çoğu zaten mimlenmiş.Amaç zaten blogları tanımak,kaynaşmak.Takipte olduğum ama kişisel olarak çok tanımadığım ama tanımak istediğim arkadaşlar buyrun:)
adambebekveannesi (seni de mimledim şeker:) 
 
 

2 yorum:

  1. ne güzel seni tanımak. carpa diem bu söze ben de bayılırım. yanlış olan bence aburcubur sevmememn

    YanıtlaSil
  2. Bende abur cubura inanmamak istiyorum :)

    YanıtlaSil