6 Mart 2014 Perşembe

Eşleştirme Kartları:Meraklı Minik Şubat Sayısı

O kadar uzun zamandır Kayra için eşleştirme kartları arıyorum ki...Ya-pa dışında içime sinen bulamadım malesef.Ya-pa'nın hem resimleri büyük,renkleri çok güzel hem de kartlar kalın.Ama aradığımdan beri hiç bir yerde bulamadım;baskısı bitmiş ve yeni baskı için hazırlanıyormuş.
Ben de onu bekleyene kadar ya kendim hazırlıyorum ya da Meraklı Minik sağolsun ihtiyacımızı şimdilik karşılıyor:)
Geçen ayki sayıda da şirin hayvan kartları vardı.
Bugün onlarla oynamayı tercih ettik. 
Önce eşleştirme yaptı Kayra,bu ara fazla takıntılı ama:üstüne koyduğu kart yamulursa asabileşiyor hemen:)Hepsini eşleştirdi ama üzerine koymadan:)
Sonra yanyana dizdi,hayvanları bilmece oynadık:ben sordum o gösterdi.
Sonra aynılarını dizmece çalışmaları.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder