21 Mart 2014 Cuma

Ponponları Yerleştirip Balık Yapmaca

Bir heves daireler çizip balık resmi hazırladım bugün Kayra için,renkli ponponları üzerine yerleştirince şirin bir balık olacaktı kendileri.
Kayra'nın ponponlara karşı özel bir ilgisi var,eline geçince bırakmıyor:)Eline geçince diyorum çünkü çok dağılıp saçılıyorlar etrafa,ben de etkinlik bitip biraz daha vakit geçirdikten sonra kaldırıyorum tekrar çıkarmak üzere.
Bugün de yeniden kavuşunca ponponlarına balık yapmakla ilgilenmedi pek,bir kaç tane koydu sonra vazgeçti.
 
 Sonra da dizdi,renklerini söyledi,paat şişesinin içine attı.
Balık pek ilgi görmese de ponponlarla çok güzel vakit geçirdi oğluş,e önemli olan da bu;)
Fikir olması adına bu da balığımız,tabii ki ben tamamladım:)
 

2 yorum:

  1. Görünce hemen okuyayım dedim.Ben de geçenlerde aldım çıktı hiç elini sürmedi bizim kide:) Bende şu çamaşır suyu kutusunu iyice bir temizleyeyim de yapayım çok sever Derin eminim.Saol fikir için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)bizim 8 aydır favori oyuncağımız Bahar'cım,Derin de severse kesinlikle denemelisin,keyifli oyunlar kuzuya ;)

      Sil