4 Mart 2014 Salı

Baykuşlu Kahvaltı Tabağı

Ah Kayra'm sağlıklı beslensin,güzel güzel yesin diye ne tarifler denedim,ne yöntemler uyguladım...
Okudum,araştırdım,deneyimli yaşlı teyzeleri dinledim,her yolu denedimm.Ama yokkk yemeyen çocuk yemiyoooor:(
Herrrr günnn bir ya da iki öğün mutlaka ama mutlaka kalbim sıkışıyor.Yok yok vallahi abartmıyorum,çocuğu yemeyenler bilir tam anlamıyla bir kalp sıkışmasıdır o :)
Özenle hazırlarsın,tamam bu sefer yiyecek dersin,ya bir veya iki lokma alır ya da aldığını çıkarır.
Bu manzarayla günde en az 1 en fazla 3 kez karşılaşıyorum son 1 yıldır.
Eh sevdiği.yediği yemek yok mu bu çocuğun diyeceksiniz,var tabii.Ama bu anne neler ister neler :)
Haydi bu sabah ta farklı bir sunumla çıkayım karşısına dedim.Yapan arkadaşlar memnun,çocuklar bitirmese de yiyor en azından.Belki bizde de işe yarar dedim,hemen alelacele bir tabak hazırlayıverdim.
Krep üzerine salatalık,domates ve peynir zeytinle bir baykuş yaptım.
Aaa kuşşş diyerek bir heves koydum önüne,aaa kulaklarını yiyelim haydi diyerek iki kulak ısırığı aldık ama tam da o kadar.
Sonrasında gözünü yiyelim derken birkaç zeytinle doyurdu karnını bizim oğlan.
Ah tüm bunlara rağmen pes eder miyim?Tabii ki hayıııırr.
Her gün yeni umutlar taşıyorum:)Hevesli hevesli yemekler hazırlıyorum,değişik tarifler araştırıp uyguluyorum.
Benimki 2 lokma yese kardır hesabı.Doktoru da 2 lokma yetiyor demek ki zorlamaaa diyor.(ah doktor da olsalar erkekler işte,annenin halinden nasıl anlayacaklar değil mi :)
Yetiyormuş meğersem,neyse kilomuz sağlımız yerinde ya tüm bu iştahsızlıklara rağmen,bin şükür...

8 yorum:

  1. öyle deme ama kilosu da iyiymiş, yetiyordur gerçekten de, tabii her anne ister önüne ne koysan götürsün ama olmuyor işte her çocuk farklı.Olsun ısrar etme bence sen, belki de inada dönüştürüyordur.Bizimki de bir ara öyle herşeyi yemiyordu, sadece çorba , pilav , makarna.Bende pilav ve makarna yapmadım bir süre, çorbayı da az yaptım.Akşam mesela yemiyorsa tamam annecim sen bilirsin , git oyna içerde bizde yemeğimiz bitince geliriz dedim.Kimi yedi kimi yemedi, süt içip uyudu bazen, şimdi bizimle oturuyor sofraya illaki sevdiği bir şeyler oluyor.Herkes yemeğini bitirip Emre'yi bekliyor, o tabağını bitirince de ailecek pilav kısmına geçiyoruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bizim de bu ara pilav,makarna,çorba ve köfte yaşamsal yemeklerimiz:)dediklerini yeniden deneyeceğim İlknur'cum,umarım gelişmelerimiz sizinki gibi olur.böyle tavsiyelere ihtiyacım var

      Sil
  2. ne kadar güzel bir baykuş olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol Nihal cim,bir de hakettiği ilgiyi görseydi :)

      Sil
  3. Etka da kendi yemez ama ben yedirdiğimde itiraz etmez , neyse ki:) zamanla daha da oturuyor bazı şeyler Canım, sıkma canını. Baykuş da çok şirin görünüyor bu arada:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım,benim de tek umudum zamanla düzeleceği...

      Sil
  4. Süpeeer! Ya ben ne zamandır bakamiyormusum ne güzel şeyler yapmışsın canım. Ellerine sağlık:)Pes etmek yok:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol Tuğbacım yaaa,ama bazen yemediğinde nasıl bozuluyorum bilsenn:( yemek konusu beni çok yoruyor...ama pes etmek yok;)

      Sil