27 Ocak 2014 Pazartesi

Sömestr Tatili Etkinlik Programı 1

Sömestrin gelmesiyle İstanbul'daki alışveriş merkezleri  çocuklar sevindirmek,onlara iyi bir tatil hediyesi vermek adına yarışıyorlar sanki.Eğer İstanbul da oturuyorsanız bu fırsatları değerlendirebilirsiniz.
Cuma günü çoğu alışveriş merkezinde etkinlikler,sanat atölyeleri ve şenlikler düzenlendiğini gösteren bir afişe rastladım.Harika programlar var.Ama en sevdiğim aktiviteler bize en uzak olanda mevcut :(
Salı günü biz de sömestr tatili için memlekete gideceğimizden o zamana kadar yakın olmasa da ulaşabileceğimiz alıiveriş merkezlerindeki programlara katılmak istedik.
Cumartesi günü Bayrampaşa CarrefourSA'daydık.Program içeriğinden uzun uzun bahsetmek zor,afişte inceleyebilirsiniz.
Biz 14.00 teki Gizemli Maddeler Atölyesine katıldık.Tabi çoğu program 3yaş üstü çocukların aktif olabileceği şeyler,Kayra'm sadece gözlemci olarak katılabildi:)
Çocuklar eğitmenler eşliğinde deneyler yaptılar.
Kayra da dinledi,izledi,gözlemledi.Değişik bir deneyim oldu oğulcuk için :)
Bir de tüm CarrefourSA'larda bir oyuncak alana bir oyuncak bedava kampanyası var,duyrulur.Ziiraaa biz fazlasıyla faydalandık:)

2 yorum:

  1. ne güzel ne faydalı bir paylaşım bu,duyarlı arkadaşım benim.iç çeke çeke okudum,katilabilen herkese iyi eglenceler diliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım benim,ne güzel programlar var bir görsen Tuğbamm,burda olsaydınız da beraber gidebilseydikk:(

      Sil