19 Ocak 2014 Pazar

Hasta Kayra'nın Etkinlik Arayışları

Kayra'yla başlayan hastalık bütün eve hızla yayıldı ve biz ailecek fenalardayız:(
Bir haftayla kurtarabilirsek iyileşme süresini ne mutlu.
Kayra zaten huzursuz,herşeye ağlıyor ve ben de uykusuz ve yorgun olunca bir kaç gündür çok ta verimli çalışmalar yapamadık.Çok şey yaptık ta ya resimleyemedim ya bitmeden birşeye bozuldu ağladı:)Sabah altına eşofman giymek yerine yeleğini giymek için 10 dk ağlayan bir Kayra var evde düşünün etkinlikleri:)
Bir de yapışık geziyoruz evde,ne yaparsam birlikte yapıyoruz.Bir şeye bozulmadan yaptırmak için tek cümley yetiyor''yardım eder misin''.İnanılmaz bir yardım etme isteği var kuzumda,tam huysuzlanmaya başlıyor''annecim dolabı düzenlememe yardım eder misin,şu pırasaları yıkamada yardımcı olur musun?''diyorum,hemen ikna olup keyifle katılıyor:)
Birlikte sebze böreği yaptık mesela dün.Pırasa ve ıspanakları oğluş yıkadı:)Çocuk deyip geçmeyin sakın kaç tur kaptan kaba aktardı pırasa ve ıspanakları:)
Çok uyduruk ama harika bir börek oldu.Sebze yediremediğim oğluş bayıla bayıla yedi.Sebze yemeyen çocuklar için denenebilir.Tarif yazmak isterim ama hiçbir ölçü yok,kafama göre takıldım:)Pırasa,ıspanak,bir havuç,bir patates,2 yumurta,kabartma tozu ve karışık olarak buğday ve mısır unu kullandım.Hepsini karıştırıp tepsiye döktüm ve sonuç harika.
Akşamı ne yapsak bilemedik.Biz de oğluşun en sevdiği minik hayvanları çıkardık yine ortaya.Jenga parçalarıyla yuva yapıp içlerine yerleştirdi hepsini bir bir.
Minik insancıkları da yer aldı ışıklı masada.Onlarla oyun kurmaya bayılıyor.Öndekilere anneee,babaaa,abiii,ablaaa,bebiiii diyor uzun zamandır.
Dün de bir kaç ay önce hazırladığım çamaşır makinesi ve çorapları buldum.
Yazın küçük olduğundan 2-3 çifti eşleştirmiştik.Bu sefer hepsini kolayca eşleştirdi yavrucum.Sadece eşleştirme yapmadık;üzerindeki şekillerden renklerinden de konustuk.Meğer farkında olmadan bayağı fonksiyonel çoraplar hazırlamışım:)
Bizde son durum bu dostlar.Herkese sağlıklı günler diliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder