28 Ocak 2014 Salı

Kare İçinde Duyusal Çalışma

Bir çok malzemeyle çalıştık bu güne kadar ama hiç yün iplik kullanmadığımı farkettim.Duyusal açıdan farklı bir deneyim olacağından şekiller konusunun içine dahil etmek istedim:)
Daha önce daire içinde daire çalışması yapmış,çok sevmiştik.Bu sefer karenin içini kareler yerine ipliklerle kapladı oğluş.
Yapışkanlı kağıdı kare şeklinde kesip cama astım.
Küçük küçük kestiğim iplikleri  de bir kaba koyup sundum Kayra'ya.
Cama yapıştırırken ne yapacağını anladığından büyük bir zevkle doldurdu karenin içini.

4 yorum:

  1. Gamzecim çok güzelmiş..hemen denemek isterim ancak şu yapışkanlı kağıt çok yerde gördüm rahat edinebilir miyim? acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım,çok rahat bulursun tatlım,kırtasiyelerde,milyoncularda büyük marketlerin kırtasiye bölümlerinde rahatça bulabilirsin

      Sil
  2. ne güzel bir çalışma olmuş cnm,fikrine saglık.tabii büyük bir titizlikle çalışan kayra'ma da kocaman bir aferin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım,materyal farklı geldi,bir de camda olunca bir heves yapıverdi:)

      Sil