15 Ocak 2014 Çarşamba

Sihirli Düğmeler

Başlığımız aslında aldığımız oyuncağın adı.
Oyun grubu için gittiğimiz bir merkezde karşılaşmıştık ilk ve Kayra çok sevmişti.
Her gittiğimizde bir 10 dk sadece onunla ilgileniyordu.
Ah ne güzelmiş bulabilir miyim böyle birşey diye çok düşünmüş,araştırınca internet üzerinde satışı olduğunu görmüştüm.
İki hafta önce de online satış mağazalarının birinde indirimde görünce siparişi vermiştim hemen.
Dün geldi paketimiz ve Kayra'nın dünden beri oynadığı tek şey:)
Salgın bizi teğet geçecek galiba derken,geldi aniden:(İki gündür ateşler içinde yavrucum.
Keyifsiz,huzursuz,iştahsız ve herşeye ağlıyor.
Tam zamanında geldi kargomuz,biraz olsun oyalandırdı keyiflendirdi bizi.
80 adet düğme,16 farklı desen kartı ve şeffaf sahası mevcut.Çocuklar renklerine göre düğmeleri yerleştiriyor ve deseni oluşturuyorlar.İsterlerse desen kartı olmadan arzu ettikleri deseni kendileri oluşturabilirler.
Bu oyuncak; elgöz koordinasyonu ve psikomotor gelişimine, çocukların kendi dizaynlarını yapmaya başlamalarıyla da yaratıcılıklarının gelişimine yardımcı oluyor.
Bizim oyun merkezindeki büyüklükte ve kalitede değil aslında,ufacık bir hayal kırıklığı yaşasam da renk,şekil,sayı,gruplama çalışmaları yaparken de oldukça işime yarayacağını bildiğimden pişmanlık yaşamadım yine de. 

9 yorum:

  1. hiç görmemiştim bunu güzelmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de oyun grubunda görmüştüm ilk çok beğenmiştim:)

      Sil
  2. Çok geçmiş olsun canım..lanet şey geçmiyor da hiç..şimdi benim de boğazlarım öylece şiş..Düğmelere bayıldım.Süpermiş bende almak isterim nereden aldınız?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim Bahar'cım,uzun sürmeden atlatsak bari :( oyuncak için sihirli düğmeler yazarsan bir sürü siteye yönlendiriyor,ben o kısımda karar verememiştim ama geçen hafta unnado da indirimdeydi,hem de bayağı,oradan sipariş etmiştim.sen de içine sinen kaliteli bir siteden sipariş verebilirsin.

      Sil
    2. oyuncakçılarda da oluyormuş ama ben bulamamıştım:(

      Sil
    3. Hangi marka oluyor unnadodan takip ederim..çok güzele benziyor...Güle güle oynayın canım

      Sil
    4. unnadoda matrax oyuncak bölümündeydi canım,ama gelince baktım markası yine akçiçek:)yani aratınca bir tek akçiçek diye bir markanın çıkıyor,made in Turkey yani:)

      Sil
  3. oyy bende bayıldım buna ama bu ara gökkuşun ilgisini böyle ince işler çekmiyor maalesef :( varsa yoksa ya korsanız ya örümcek adam ya da asker :) aklımın bir köşesine yazdım ama teşekkürler bu güzel paylaşım için,iyileşin de herşeyin keyfini çıkarın inşallah canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) inşallah canım ,şimdi hasta oldugundan daha da huysuz sinirlenince dağıtıyor her yere,az önce kaldırdım hatta,iyileşince cıkaracağım yeniden ortaya

      Sil