5 Ocak 2014 Pazar

Bu Kardan Adamlar Tam Yemelik:)

 
Eğer çocuğunuz varsa ve Facebookta çocuklarla ilgili birkaç gruba dahilseniz yaptığım kardan
adamlarla mutlaka karşılaşmışsınız demektir:)
Çok yapıldı çok paylaşıldı aslında.Ama evde bozulmasını istemediğim sütüm ve irmiğim haydi bir de biz deneyelim dedirtti.
En önemli faktörse tabii ki Kayra'm.
Az kalan ve bizi çabuk terkeden kara hala özlem duyuyor.Eline ne geçse ''taadan adam yapıcam men''diyor:)Oğluşa uyku sonrası güzel bir sürpriz olsun istedim ve şekillendirdim kendilerini.
Henüz rastlamayanlar için kısa bir tarif vereyim.
Kardan adamlarım klasik irmik tatlısı.
1litre süt,10 kaşık şeker,12 kaşık irmik ve vanilya pişirilir ve soğuyunca şekil verilir.
Sabit olsun diye kürdan kullandım,aslında en güzeli çubuk makarna ama taze bitmişti:)
Gözlerimiz ve düğmelerimiz damla çikolata,kollarımız çubuk kraker ve burnumuz tabii ki havuç:)
 Kayra bayıl bayıldı:)Önce hepimizin kardan adamların gözlerini yedi,sonra kalan kısmını.Sunum gerçekten çok işe yarıyor.Hem oğluşun kardan adam özlemini hafiflettik hem de lezzetli bir tatlı yedirmiş olduk.

2 yorum:

  1. ne kadar güzel bir tafif ve ne güzel bir sunum. yapmalı hemen bunu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rastlamamana sevindim canım,facebookta o kadar çok kişi paylaşmıştı ki baygınlık gelmişti artık,ben de yayınlayıp yayınlamamakta bile kararsız kaldım:)çocukların bayılacağına eminim.hatta süslemeleri kızınla bile yapabilirsin,oğlanla zor çikolatalar düşüp durdu ben bile zorlandım oğlanlar sabredemez:)sadece yeme aşamasına katıldı bizimki bu sefer.afiyet bal şeker olsun kuzularına:)

      Sil