26 Eylül 2013 Perşembe

Kavanoz Kapağı Eşleştirme

İşte sıfır maliyetli bir etkinlik.Daha önce bu etkinliği tencere kapaklarıyla yapmıştık.Artık nesneleri küçültüp çoğaltma vakti geldi.Evde küçük-büyük, farklı kapaklı kavanozları bulup koydum kuzucuğun önüne,gerisi ona kaldı.
 
 
 
 
 
Üç tur eşleştirme yaptıktan sonra küçük kapakların büyük kavanoza girebildiğini farketti ve biraz da öyle oyalandı.
Hızını alamayan oğluş sonra bütün toplarını saçtı yine her yere.Biraz da gruplandırma yaptı toplarıyla:)Özellikle maviye karşı bir takıntısı var.Bu aralar bütün oyuncaklarında mavileri ayırıp bir yere topluyor.
 

4 yorum:

  1. Cok guzel almis tum kavanozlari kucagina ... biz ara arar yapariz da iki kardes olunca artik benim yonendirmemei dnlemiyorlar kendi aralarinda oyun sekilleri buluyorlr cocuklar artik.

    YanıtlaSil
  2. aslında iki tane olmanın da avantajı o,ne güzel kuzucuklar kendi aktivitelerini kendileri yapıyorlar:)biz yolda çocuk görsek takılıyoruz peşine,arkadaşa ihtiyacımız var sanırım bir oyun grubuna katılmanın zamanı geldi..

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar bloğunuzda güzel aktiviteler var,beğendim ve izleyiciniz oldum.bende arada bloğumda bişeyler paylaşıyorum.momocumuz.blogspot.com.sevgiler....

    YanıtlaSil
  4. Bloğunuzu inceledim ben de Nagehan hanım,maşallah çok tatlı oğlunuz.umarım birbirimize faydalı oluruz.sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil