12 Eylül 2013 Perşembe

Buz Kalıbına Fındık Dizmece

Güne güzel bir kahvaltıyla başlamak istedim sabah,alelacele bir şeyler hazırladım oğluşa.Kayra paçamdan çekerken böyle bir şey çıktı ortaya:

Hepsini yemese de yandan başka takviyelerle tamamladık kahvaltımızı. Ve uzun bir tatilden sonra eve alışma sürecinde olan oğlumla en sakin nasıl vakit geçirebiliriz derken aklıma tatile çıkmadan önce hazırladığım liste geldi. Yapılacaklara göz atınca en kısa yoldan yetişti imdadıma buz kalıbı. Başladık bakalım aktivitelerimize yeniden.
İnce motor kaslarına devam edelim istedim ve elle transfer için aldım çıkardım buz kalıbını buzluktan. Fındıkları da koyunca kuzucuğun önüne mesaj anlaşıldı tabi:)

Delikler mi büyüktü yoksa fındıklar mı küçük bilmiyorum ama tatmin etmedi oğluşu tek fındık, doldurdu bütün boşlukları.
 
 
Sonra aklına elindeki legolar geldi ve transfer çalışması yaptı.
 
Boş kalıp, lego kalmasın diyen oğluş legolarını da doldurunca işlem tamam.

 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder