22 Temmuz 2013 Pazartesi

Parmak boyası yaptıkkk

Boyaları birkaç ay önce edinmeme rağmen Kayra'nın önüne koymaya cesaret edememiştim aslında.Oğluşun banyo vakti gelince dedim dur bakalım artık parmak boyayla tanışma zamanı geldi.Parmağına en ufak bir şey değen oğlum hemen rahatsız olup yıkatmak istediği için merak içinde koydum boyaları ve kağıdı önüne.
Tek renk boya koymak istemedim,çünkü renklerin birbirine karışmasının daha ilgisini çekeceğini düşündüm.Ve işte ilk dokunuş.
 
 
Benim yumuşak şeylere pek dokunamayan oğlum ilk temastan sonra bırakır sandım ama aksine kağıda sürdükten sonra çok zevk aldı.
 
 
Renk karışımı çok hoşuna gitti.
 

 
Oğlum kağıtla yetinmedi acaba bende nasıl durur diye düşündü heralde.
 
 
Boyama işine kendini kaptırdığı için elinin son durumunu gören oğluşun hali:)
 
 
Veeee bu da sanatsal çalışmamız:
 
 
Tabi bu çalışma bittikten sonra hemen banyo yapıldı,yemek hazırlandı.Ve aynı akşam masada yemek yerken tabağıma ketçap ve mayonez koymuştum.Kayra hemen uzandı ketçaba parmağını daldırdı ve tabağına sürdü:)Ya artık evde yenilebilir parmak boyası hazırlamam gerek ya da ketçap mayonezi hayatımdan çıkarmak.Sanırım ikinci şeçenek hepimiz için daha güzel.
 
 
 

2 yorum:

  1. Merhaba ilk üyen ben oldum :) Hayırlı olsun blogun..Biz parmak boya yaparken paşam direk yemişti gene akıllıymış Kayracık :) Bize de bekleriz benim oğlum da 18 aylık http://pasamlayasam.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim sevgili Tuğba onurlandırdın beni,siz de benim favori bloglarım arasındasınız.Ben de ilk yemesini bekledim ama hazırmış boya yapmaya:)hatta aksam yemeğinde tabağımdaki ketçapla da aynı işi yaptı sağolsun.Paşayı öptükkkk

      Sil