29 Temmuz 2013 Pazartesi

Çamaşır Makinemiz ve Çorap Eşleştirme

 
Bu oyunu gördüğümde heh işte tam da oğluma göre demiştim,çünkü bu aralar Kayra çamaşır makinesine sarmış durumda,çamaşırları hep beraber yıkıyoruz:)Makineye koymama yardımcı oluyor kuzucuk sonra anne düğmesine basıyor ve keyifle izliyoruz makinenin dönüşünü.pıırrr pırrr diyerek eliyle gösteriyor büyük zevkle.E artık oğlumun da bir makinesi var :)
Bu sitede görmüştüm ilk sonra araştırdım ki gerçekten böyle bir oyuncak yapmışlar o da şurda. Eh yapımı basit olunca sıvadım yine kolları.Oğlumun mama kutusunu bir güzel kapladım beyaz kağıtla üzerine makine görünümü verecek şekiller çizdim.O basitti aslında,çoraplar el oyalayıcı biraz.Gerçi o da basit yapılkabilir ama ben hem süslü hem sağlam olsun dedim.Renkli evalardan yaptım çorapları simli evalarla süsleyip pvc kapladım.Ben 6 çift çorap yaptım,Kayra için şimdilik biraz fazla ama ileride onlarla farklı planlarım da var.İşte makinemiz ve çorapları:
 
 
Görünce çok sevdi Kayra,önce makineyi doldurduk pır pırr döndürdük.
 
 
Makine bitince çorapları çıkarıp eşleştirdik.
 
 
Ortaya kendi çoraplarımız da çıktı,bir de onları yıkadık:)
 
 Ancak Kayra o kadar hareketliydi ki o anda çok dikkatini toplayamadı,etkinliğimiz kısa sürdü ve çoraplarımız ve makinemiz bir kaç  hafta sonra tekrar ortaya çıkmak üzere kaldırıldı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder