1 Ekim 2014 Çarşamba

Patpat Poşet Baskısı

Eve dönüş yaptık ama bloga yazma işini oturtamadım hala :(
Yarın bayram tatiline çıkıyoruz,bir gidip gelelim daha düzenli olacağım söz;)
Bugünlerde sık kargo paketi geldiğinden patpat poşetleri birikti elimde.Pinterestte çok görmüştüm baskısını,biz de yapalım dedim.Üç boş ruloya poşetleri sardım ve üç renk boyayı da tabağa koydum.
İlk olarank ben gösterdim Kayra'ya nasıl yapacağını,çıkan görüntü pek hoşuna gitti o da yaptı bir kaç kez.
Ama sonra parmak boyası daha çok ilgisini çekmiş olacak ki ruloları bırakıp ellerini kullanmak istedi.
Renkleri birbirine karıştırmak çok hoşuna gitti.
"aa mavinin üstü yeşil oldu anneeee" diyerek sarı mavi karışımından yeşilin oluştuğunu,kırmızı sarıdan turuncu olduğunu da kendi keşfetmiş oldu böylece:)
Geçen yıl hatta bir kaç ay öncesine kadar parmak boyadan pek hoşlanmıyordu Kayra,daha doğrusu ellerinin kirlenmesini sevmiyordu.
Ama zamanla alıştı hatta sevdi bile:)Şimdi bugünlerde hep parmak boya yapmak istiyor.
Artık kirlenmek Kayra için de güzeldir:)
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder