28 Ekim 2014 Salı

Duyusal Poşette Şekil,Rakam Çalışması

Duyusal havuz,duyusal çalışmalar yapıyoruz ama ne zamandır duyusal poşet yapmamışım oğluşa.Geçen bir yerde resmine rastlayınca yine aldım listeye.Yine 3 yemek kaşığı nişasta ile yaklaşık iki bardak suyu karıştırıp muhallebi kıvamına getirdim.Karıştırma kısmında azıcık gıda boyası ekledim.(gerçi benimki azıcıktan fazla oldu ya neyse,hep fazla kaçırıyorum boyaları)
Kıvama gelince bir kilitli poşete doldurdum hepsi bu;gerisi Kayra'ya kalmış tabii.
Duyusal poşetler biraz daha küçük bebekler için çok daha ilgi çekicidir mutlaka.Kayra'm bir iki mıncıklamadan sonra sıkılıverdi tabi.
Ama ondan sonra poşet üzerinde rakam ve şekil çalışması yaptık.
O söyledi ben çizdim,ben çizdim o tahmin etti.Arada kendi de yapmaya uğraştı.
Hem duyusal bir çalışma yapmış olduk hem de şekil ve rakamları tekrar etmiş olduk.Alternatif çoğaltılabilir tabi ki.Mutlu günler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder