17 Ekim 2014 Cuma

Sonbahar Duyusalı

Sonbahar gelmiş ve hatta geçiyorken sonbahar temalı aktivitelerimize başlayalım artık değil mi:)E tabii ki duyusal havuz yapmakla başladık biz.Uzun zamandır da yapmıyorduk pek keyifli oldu hem benim hem de Kayra için.
Zemini mısırdan yaptım.İçine de birgün önce topladığımız yapraklarııı,kozalaklarııı,meşe palamudu kabuklarını koydum.
Kayra mısırları da görünce mest oldu tabii ilk onlara dokundu:)
Sonra tek tek inceledi her birini.
Meşe palamudu kabuklarına mısır doldurdu boşalttı:) 
Mısırları kozalaklara yerleştirdi.Dokundu,hissetti,inceledi ve oğluş bugün çok eğlendi.
Küçük bir tavsiyem olacak bir de.Siz de benim gibi çatal bıçak takımı kutusunu kullanmıyorsanız bu şekilde değerlendirebilirsiniz:)Daha önce keşfedip yapan oldu mu bilmiyorum açıkçası ama ben geçenlerde atacaktım ki camı farkedip duyusal havuzlarımız için kullanırım diye düşündüm.Alttaki çekmecelere de Kayra'nın boyalarını koyup değerlendirdim.Fikir olsun ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder