17 Eylül 2014 Çarşamba

Minik Kelebeğim 1 Yaşında

Tam bir yıl oldu minik yeğenim aramıza katılalı.
Geçen yıl memlekete gittiğimiz gün doğmuştu :) Bu yıl da tabii ki oradayken kutladık.
Kardeşim organizasyonu bana devretmişti ama doğumgünü bayrama denk geldiğinden,bayram sonrası kutlamak istediler.Ve bana sadece iki gün öncesinde haber verdi hem de biiiir sürü misafir haberiyle.
Tabii ki altından kalkamadım,o kadar kısa süre içinde en fazla yapabildiğim parti süslerini ayarlamaktı:)
Kelebek konsepti istemişti kardeşim.Ben de Kayra'nın doğum gününde de çıktı aldığım bloga başvurdum hemen.www.keyfekedersaatlerim.blogspot.com tam aradığınız adres ;) Her türlü konsept mevcut.Bizim kelebek için tık tık.
Eh bir parti süsleri,elbise ve minik trufflar bana ait.
Gerisi imece usulü kim ne yapabildiyse:)
Yaz olduğundan bahçeye de çıktık,oh misss cok sıkışık bir zamanda hazırlandık ama pek keyifli oldu.
İyi ki doğdun tatlı teyzemmm,nice sağlıklı mutlu yıllarımız olsun hep beraber...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder