17 Eylül 2014 Çarşamba

Büyük-Küçük 1-2-3

Neredeyse yazın başındaki etkinliklerimizden,tatile çıkmadan yapmışız ama yayınlayamamışız.
Bu tarz evdeki materyallerle yapılan etkinlikleri çok seviyorum ben ,Kayra da öyle.
Ki ortadan kaldırtmaz,aklına geldikçe oynar durur.
Bu da masasının üzerinde kalmış zaten,tatil dönüşü iki gündür oynayıp koyuyor kenara.
Gördüğünüz üzere yapımı çok kolay.
Evdeki şişe kapaklarından büyüklü küçüklü seçip üzerine sadece 1-2 ve 3 rakamlarını yazdım.Tabi aynılarını da bir kağıda.
Hem büyük-küçük kavramını tekrar etmiş olduk hem de sayıları.
Biraz basit gelebilir diye düşünmüştüm başta,sadece eşleştirme amaçlı diye hemen bulur demiştim ama yanılmışım.Büyük küçük şeklinde yapmak çok iyi olmuş,çünkü hemen elindeki rakamı rastgele koyup aaa bu küçükmüüüş deyip düzeltiyor.Dikkat algısı için de çok iyi oldu.
Yapımı beş dakika eglencesi günlerce:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder