6 Haziran 2014 Cuma

Haziran Ayı Montessori Etkinlik Takvimi Türkçe

Blogta ve instagramda haziran ayı etkinliklerini yapıp paylaştıkça birkaç arkadaştan bir de Türkçe çevirisi olsaydı ne iyi olurdu gibi istekler geldi.Sevgili Nihal ve Jale de hazırlamış ve paylaşmışlar,herkese keyifli etkinlikler diliyorum;liste şu şekilde:
1- Yüzünü yıkamak.
2- Akşam yemeğine yardım etmek
3- Tohum ekmek.
4- Çorap eşleştirmek.
5- Yerleri süpürmek.
6- Sandviç hazırlamak.
7- Kavanoz açmak ve kapatmak.
8- Elleri yıkamak.
9- Rafın tozunu almak.
10- Kilit ve anahtar kullanmak.
11- Düğmelemeyi öğrenmek.
12- Bir kaç sanat eserine bakmak.
13- Sırasını beklemek.
14- Ayakkabılarını giymek.
15- Puzzle yapmak.
16- Fermuar kullanmak.
17- Vazoya çiçek yerleştirmek.
18- Şapka takmak.
19- Kırmızı bir şeyler toplamak.
20- Yeni bir şarkı öğrenmek.
21- Pişmiş bir yumurtayı soymak ve dilimlemek.
22- Mıknatıslarla  oynamak.
23- Yeni bir ulaşım aracına binmek
24- Yüzen ve batan nesneler bulmak.
25- Çiçek koklamak.
26- Görgü kurallarını öğretmek ve uygulamak.
27- Sesler hakkında konuşmak.
28- Bir pencere yıkamak.
29- Herhangi bir şey saymak.
30-Bir yüz havlusu yıkamak ve asmak.

2 yorum:

  1. canım ellerine sağlık. ben de yaptım ama senimki daha güzel olmuş. Open office de sunum dosyası gibi kaydedeyim odp dedim, Yayınlayınca Alalı bulalı tuhaf birşey oldu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de tablo şeklinde hazırlamak istedim ama yapamadım canım :)direk yazıverdim buraya,aynı şeyler yazıyor zaten önemli değil ;)

      Sil