19 Haziran 2014 Perşembe

Bardaktan Bardağa Aktarma

Aktarma çalışmalarını her çocuk gibi Kayra da çok seviyor,özellikle sulu olanları:)
Artık yaşının özelliği gereği herşeyi kendi yapmak istiyor paşa.''kendi kendime yapçam ben anneee''cümlelerini her fırsatta duyuyoruz:)
Biz de izin veriyor,gözlemlemeye çalışıyoruz elimizden geldiğince.
Dün de günlük yaşam becerileri kapsamında aktarma çalışması yaptı kuzucuk.
Artık Kayra'ya uygun bir tepsimiz var,kendi isteği şeyleri onunla taşıyor,aktivitelerimizde de sıkça kullanacağız.
Yalnız bir hatamı düzeltmek istiyorum.Montessoride okuma-yazmaya kolaylık olmasından dolayı aktarmalar soldan sağa yapılıyor.Ama ben sağ tarafa koymuşum.Resimlerken farkına vardım,düzeltecektim ki Kayra müsade etmedi:)
Büyük bir dikkat ve zevkle yaptı aktarma çalışmasını.
Dökülen suları yan tarafa koyduğum bezle temizlemeyi de ihmal etmedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder