3 Haziran 2014 Salı

Evde Montessori-Haziran 2014 Etkinlik Takvimi

Bir süredir yaptığımız etkinliklerimizi,günlük yaşamımızdan hoş kareleri Instagram hesabımla da paylaşıyorum.
Ve geçenlerde paylaşım yaparken de #pcmontessoriaday etiketiyle bazı etkinliklere denk gelmiştim.'patchworkcactus' isimli kullanıcı her ay için bir liste hazırlamış,sanırım geçen yıl da yapmış bu listeyi.Şimdi takipte olan anneler listedeki montessori çalışmalarını uyguluyor ve fotoğraflarını çekip #pcmontessoriaday etiketiyle paylaşıyor.Biz mayıs ayı etkinliklerini geç farketmiş,bazılarını uygulamış,çok eğlenmiştik.
Haziran ayı listesi daha da hoşuma gitti.Bakalım uygulamaya başladık,umarım eksiksiz tamamlamaya çalışırız.
Zaten her gün bir etkinlik yapmaya çalışıyoruz,böyle düzenli bir liste olunca daha planlı daha keyifli oluyor.
Haydi siz de katılın :)
 

4 yorum:

  1. Gamzecim ben mayısı kaçırdım bunu yakalayım bari :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu ayki etkinlikler daha hoşuma gitti benim canım,haydi bakalım sizinkileri de bekliyoruz :)

      Sil
  2. oğlum 16 aylık biz de uygulayabilirmiyiz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabii ki uygulayabilirsiniz Fatma hanım,yapabildiklerinizi yapın zaten çoğu basit şeyler,ama tabii bazıları için daha zamanınız var ;)

      Sil