17 Haziran 2014 Salı

15.06.2014

Bu yıl çoğu kişinin yüreğinde bir sıkıntıyla geçti sanırım babalar günü.
Biz de öyle teferruatlı eğlenceli bir kutlama yapmadık ama babamıza sevgimizi dile getirmeden geçemedik.
Köydeydik zaten haftasonu için,Kayra ile öyle özel bir etkinlik hazırlayamadık.Ama ben küçük bir jest yaptım babamız için.Pinterestte babalar günü fikirlerinde bir t-shirt bir yazı görüp bayılmıştım.Ben de eşim ve Kayra için önü desensiz iki tişört aldım ve siyah kumaş kalemiyle üzerine aynı yazıdan yazdım.Eh çevremizdeki çoğu kişi" aynı babası" gibi yorumlar yapınca hoşuna gider diye düşündüm.Nitekim de öyle oldu.
Eh bu da oğlumun babasına benzediğini kabullendiğimin resmidir:)
Doğduğundan beri her türlü desteğinle bizimleydin.Bundan sonra da hep yanımızda ol babası,seni çoook seviyoruz..

2 yorum:

  1. t-shirtler harika bir fikir bayıldım canım :)
    allah kimseyi annesiz babasız bırakmasın..

    YanıtlaSil