1 Ocak 2015 Perşembe

Renkli Taş Evi

Kayra bir kaç ay sonra 3 yaşına girecek.Ben de artık kendi kendine oynaması için fırsat yaratıyorum sık sık.Yalnız bırakıp işimi halletmeye çalışıyorum.Başlarda peşimde dolaşsa da şu minik arabalarla hayatımız değişti:)Pişman olmadığım en sevilen oyuncaklarımız kendileri.Onları diziyooor,renklerine göre ayırıyooor,çizgi filmdeki gibi yarıştırıyor konuşturuyor filan...Bana da keyifle izlemek kalıyor.Haaa tabi günün azıcık bir bölümünü kapsasa da bu oyun benim az da olsa soluklanmama sebep oluyor.Tam 1.12.2014 müş bunu yaptığında(bir aydır tembelliğim de ortaya çıktı:)Mutfakta oyalanırken anne bir sürprizim var dedi,kamyonuna ev yapmış taşlardan:)
Üstelik onları dik dizmeye çalışmış,çok hoşuma gitti.
Bu da burada not olsun,girsin hoş anılarımıza.
Canım oğlum.Can oğlummm.
Seni çok seviyorumm...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder