7 Ocak 2015 Çarşamba

Çamaşır Sepetinde Kilim Dokuma

Montessori etkinliklerinden biridir kilim dokuma.Ben tabii artık bir eğitmen olarak bunu güzel bir materyal üzerinde yaptırmalıyım kabul ediyorum:)Ancak o kadar kendiliğinden gelişen bir durum oldu ki.
Geçen hafta annemle babam bizdeydi ve de Kayra'yla oynama,etkinlik yapma hep onlara düştü:)Ben mutfakta oyalanırken salona bir girdim annemle Kayra bu haldeydi:)
E annelerimiz doğal montessori eğitmeni zaten.Eskiden ev işine yardım etmemizi sağlayan,sokakta kumla çamurla istediğimiz gibi oynamamıza izin veren,yemek yapımına yardım ettiren annelerimiz bize evde montessori uyguluyorlarmış ta haberleri yokmuş:)
Ne diyordum;Kayra şönilleri çıkarıp getirmiş anneme,o da leğeni almış oturtmuş önüne,bildiğimiz kilim dokuma çalışmasını leğen üzerinde gerçekleştirdiler.
Bana da keyifle fotoğraflamak kaldı;)

2 yorum: