1 Ocak 2015 Perşembe

1.Adım Adım-Hassas Anne Buluşması

İki hafta önce Hassas Anne sevgili Ece Kumkale ve Adım Adım Dergisi'nin düzenlemiş olduğu Adım Adım-Hassas Anne Buluşması'na katıldım.Buluşmaya Ece Kumkale'nin yanında Uzman Psikolog Buket Kasrat çocuk gelişimi ve eğitimi konusunda aydınlatıcı bilgiler verdi.Çocukların yaşamında düzen ve rutinin ne kadar önemli olduğundan bahsetti.Yemek,uyku eğitimi ve tuvalet eğitimi hakkında annelerin sorularını yanıtladılar .Özellikle yemek ve tuvalet eğitimi hakkındaki sorularıma yanıt bulduğum için mutluyum.
Buluşmaya katılan annelere Uzman Psikolog Buket Kasrat‘ın ‘Çocuk Yetiştirmede Psikolojik Taktikler’ kitabını ve ''Arabada Hassas Anne var ''yazısını hediye ettiler;)
Çok faydalı bir seminer oldu.Bir dahaki Hassas Anne buluşmalarını heyecanla bekliyor sevgili Ece hanıma sevgilerimi iletiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder