18 Kasım 2014 Salı

Renkli Taşlarla Çizgi Çalışması

Renkli taşlara bayılıyorum ben...Gördüğümde de kaçırmıyor alıyorum hemen:)Bu seferkileri çok severek aldım,ışıklı masamızda da daha güzel etkinlikler çıkar meydana.
Ama bugün çizgi çalışması üzerinde yer aldılar kendileri.
Kayra da böyle küçük nesnelerle uğraşmayı,gruplamayı,dizmeyi çok seviyor.
Bir kaç tane çalışma kağıdı hazırladım akşamdan.
Sabah ta sundum oğluşa,pek te ilgilenerek,severek yaptı.
İşte herşeyin bir zamanı var diyoruz ya,ya da çocukların ilgileri zamanla değişiyor diye...Kayra ile daha önce de bu tarz çalışmalar yapmıştık,ama çoğu zaman o kadar da ilgili değildi ya da bazen hiç yapmak bile istemedi.Ama bugün tam konsantre dizdi çizgiler üzerine.
İnce motor becerilerini destekleyen,daha dikkatle ve sabırla çalışmasını sağlayan keyifli bir etkinlik oldu kuzucuk için.

4 yorum:

  1. canım ben de deniz kabuklarından yapıyorum. 1 tl ye aldım bayılıyorşlar :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evettt kabuklarımızı saklıyorum ben de,deneyelim öyle de canım

      Sil
  2. ben de denicem bu çalışmayı,hatta Word de hazırladım sayfaları ama kızım ilgilenecek mi emin değilim:) cok hoş ve basıt bır etkınlık
    nihal hanım deniz kabukları da güzel fikir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet oğlum çok severek yaptı,umarım kızınız da sevmiştirrr.:) sevgilerrr

      Sil