13 Kasım 2014 Perşembe

Abeslang ile Örüntü Çalışmaları

Bu abeslangları kim icat ettiyse şu an hangi amaçla kullanıldığını bilse ne derdi acaba:)
Haydi standart kalıpları dışında bir de renklilerini çıkarmışlar şimdi ne güzel.Geçenlerde kırtasiyede görünce hemen aldım:)
Birçok şey yapılıyor bu dil çubuklarıyla ama en sık rastlananı örüntü çalışmaları.
Ben de geçen akşam aldım çubukları kağıtları kafama göre çizdim boyadım.
Çok fazla yapmadım şimdilik,zamanla farklılaştırıp zorlaştırılabilir yaşa göre.
Kayra da sadece iki kağıtla çalışmak istedi zaten. 
Önce kağıttaki şekillerin üzerine koydu aynı renktekileri.Sonra aynısını sen yap diye teklif ettim ama istemedi.Böyle eşleştirme yapmak daha çok hoşuna gitti.
Bakalım bu çubuklarla ilerleyen günlerde neler yapacağız:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder