10 Kasım 2014 Pazartesi

Lava Lamp

E ben iyi bir azarı hakettim artık sanırım.Yine epey açmışım arayı:(Aslında günlük rutin kontrollerimi yapıyorum ama post yazamadan çıkıyorum kaç gündür.En son 29 Ekim'de yazmışım.Ondan sonra da son yaz sıcakları başlayınca evde durup pek etkinlik yapamadık açıkçası,yani eskileri tekrar edip durduk,genelde de dışarıdaydık zaten.Bir de son bir kaç gündür çok fenayım ben,farenjit olmuşum ve ben ne zaman farenjit olsam yataklara düşürüyor.
Kuzucum da azıcık hasta ama hafif atlatıyor şükür.
Hal böyleyken bu akşam erken yatıncaa ben aldım soluğu bilgisayarın başında.
Efendim bu etkinliğimiz taaaa bir ay öncesindenmiş ama paylaşım yapmayı unutmuşum.(evet itiraf ediyorum instagram fazla bağımlılık yaptı bu ara,orada hemen paylaşıyorum ama bilgisayara geçip resim düzenleyip yazmak daha uzun sürüyor,ama blogun keyfi de başka hani o yüzden bundan sonra tam gaz devam inşallah)
Zaten çok önceleri yabancı bloglarda sıkça rastlayıp bir ara yapalım dediğim bir etkinlikti.
Ben de bir kızartma sonrası yağı atacağıma değerlendireyim dedim ve hazırladım çalışmayı.Gerçi çok ta hazırlık yapacak birşeyi yok.
Biraz su ve isteğe bağlı gıda boyasını karıştırıyorsunuz,sonra üzerine yağ ekliyorsunuz.Yağ üste çıkıyor tabii.
Ardından herhangi bir suda eriyen sandozlardan içine atıyorsunuz,gerisi görsel şölen:)
Nasıl da ilgiyle izliyor Kayra'm:)
O ara telefonum bozulmuştu ve diğeriyle fotoğraf çekmek daha zordu,pek istediğim görüntüyü yakalayamadım.Resimlerde küçük kabarcıklar görünse de gerçekte inanılmaz keyifli bir görüntü ortaya çıkıyor.E artık fazla yazmayım da deneyin görün.Hem çocuğunuz çok eğlenecek hem siz de çok seveceksiniz,benden söylemesi ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder