30 Ekim 2013 Çarşamba

Yeni Kitaplarımız

Öyle rastgele kitap alma taraftarı olmadım hiç.
Araştırdım önce,ayına yaşına gelişimine uygun neler alabilirim diye.
Bu aralar Tübitak ve İş Bankası Yayınları favorim.

İlk kitabımız Türkiye İş Bankası Kültür Yayınlarından.
''Hareketli Bahçe.''
Hareketli kitaplar çocukların boyut algılarını,el göz koordinasyonlarını ve çevreyle bağlantı kurma yeteneklerini geliştirmek amacıyla hazırlanmış eğlenceli kitaplar.Hem eğlenceli hem de kalın olması sebebiyle dayanıklı.
Kitap kapağındaki top sağa sola hareket ettiriliyor,kitabın her sayfasında da böyle hareketli ayrıntılar mevcut.Biz bu kitabı çok sevdik,serisini almak için de not ettik.2-5 yaş arası çocuklara tavsiyemizdir.
 
İkinci kitabımız ise Tübitak yayınlarında.
''Güneşli Bir Gün''
Aslında mevsim sebebiyle ''Yağmurlu Bir Gün''ya da ''Karlı Bir Gün''kitaplarını almak istemiştim ama gittiğimiz kitapçıda onlar yoktu.Ben de bu kitabı aldım.
Güneşli bir günde doğada yaşanan olayları anlatan ve resmeden sıcacık resimlerle dolu bir kitap.+3 yaş dese de bizim ilgimizi çekti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder