22 Ekim 2013 Salı

Anne Yapımı Akvaryum

Bayram tatili boyunca boş durmak istemedim pek,hazır Kayra'yı oyalayan çok ben de yapmayı planladığım etkinlik çalışmalarına başladım.İlk işim milyoncu tarzı bir yere gidip malzemeleri almaktı ki girince kendimi kaybettim:)Bir sürü sticker,cırt cırt,renkli ponponlar ,su balonu,çift taraflı bant,düğme,örüntü blokları,oynar göz buldum ve hazır su balonlarını almışken akvaryumumuzu oluşturayım dedim.Oğluş uyuyunca çalışmalar hızlandı.İlk olarak akvaryum canlılarımızı hazırladık babamızın da katılımıyla.Balonlarımızı suyla doldurup(doldurmadan da denedik ama onlar havada kaldı,su koymak şart)oynar göz taktık,eh sadece balık olmasın dedik bir tane de ahtapotçuk yaptık,kollarını şönilden kestim.Yeşil şönilleri de kesip şekillendirdim yosun olarak düşündük kendilerini:)
:)he bir de deniz yıldızı yapalım dedi babamız,ama nasıl birleştireceğimizi bilemedik oynar göz taktık,bizim deniz yıldızımız da tek gözlü bir yaratık haline geldi:)
 Geniş bir şişe bulup suyunu da mavi boyayla renklendirince saldık balıklarımızı içine.
 
 
 
Ertesi gün akvaryumu ortaya çıkarmak için oğluşun mızmızlandığı bir anı tercih ettim,zira onu eğlendireceğine emindim.Kayra etkinlik yapalım mı sorusuna büyük bir neşe içinde koltuğa zıplayarak karşılık verdi oğluş:)Etkinlik sayılmaz aslında eğlenceli bir yandan da eğitici bir oyun.
İlk tepkimiz.
Gerisi dikkatle inceleme ve eğlence.
 
 

 
 

11 yorum:

  1. Çok şeker olmuşlar ya.Balıklara bayıldım.Evde su balonları vardı ilk fırsatta deniycem inşallah.

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederim yorumunuz için,Kayra pek sevdi,eminim sizinki de bayılacaktır.hazırlarken biz de pek keyif aldık,size de bol eğlenceler:)

    YanıtlaSil
  3. kesinlikle ama kesinlikl yapmaliyiz,cok guzel ya kayranin o gozlerind ki heyecan herseye degmistir. harika olmus elerinze saglik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederiz,bazen gerçekten çok yoruluyoruz ama yüzündeki bir gülümseme herşeye değer.Etka'nın gözlerindeki heyecanı görmek te güzel olacak:)

      Sil
  4. sizin akvaryum bir harika ahtopot falan süper olmuş bende sizin önerilerinizle yeniden deneyeceğim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler duygu hanım,tatlı Balca'ya bol eğlenceler.

      Sil
  5. bloğu yenı gordum ..çok eglencelı ve kolay etkınlıkler var ... umarım bızde katılırız size :) elınıze sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim,aramıza hoşgeldiniz:)kuzucuğunuza bol eğlenceler diliyorum,sevgiler.

      Sil
  6. canımm,harika görünüyorlar gerçekten ellerine emeğine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım,eğlenceli bir çalışma olmuştu,yeniden yapmak lazım bu ara:)

      Sil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil