25 Ekim 2013 Cuma

Buzullardan Gelen Sürpriz Misafirler

:)başlık biraz abartı oldu sanırım.
Ama etkinliğimiz buzla ilgili olunca öyle geldi içimden.
Kayra'm akvaryumumuzu çok beğenince ve bu ara balıklara merak salınca balıklı bir etkinlik yapalım istedim.Sıcak-soğuk kavramlarını vurgulamak adına aklımda olan etkinlik için sıvadım kolları.
Geçen hafta aldığımız küçük hayvan oyuncaklarımızdan deniz canlılarını seçip buzlukta dondurdum.Kahvaltımızdan sonra daaa artık koşullanmış olacak ki oğluş sürükledi hemen etkinlik halısını ve masasını:)hımm dedim o zaman bak bir sürprizim var bekle,kaptım buzluktan donmuş hayvanlarımızı koydum önüne.
Tabii önce bir şok:)
Önce panikleyip hayvanlarını içinden çıkarmak istedi,dokunduuu ve hemen çekti elini.
Hazır bu fırsat ben de evet oğlum ''soğuk'' dedim,konuşma çalışmalarında hızını arttıran oğluş hemen tekrar etti ''çoouuuk'':)
 
 
Eh tabi henüz küçüğüz erimesini bekleyecek kadar sabrımız yok,ben de hemen su ısıtıp ılık bir şekilde döktüm,çok sıcak olmadığından suya da dokunduk''çıcaa''(sıcak)dedik.
 
Sonunda hayvanlarımızı kurtardık ve huzura kavuştuk:)
Kurtardıktan sonra suda yüzdürmeyi de ihmal etmedik tabii.O kısımları resimleyemedim çünkü iş su olunca ıslanmak kaçınılmaz:)
Hayvanlarımızı ve kendimizi kuruladıktan sonra nar ayıklamayla bayağı oyalandı minnak parmaklar.

 
 
 
 

5 yorum:

  1. nar temizlemeye bayıldım. Ben oğlişe hiç vermemiştim ayıklaması için. Deneyeceğim

    YanıtlaSil
  2. :)çok keyif alacağına eminim oğlunuzun,bol eğlenceler

    YanıtlaSil
  3. Nar kısmını ben de deneyeceğim :)
    Buzlu şeylere Doruk sinir olmuştu hemen ulaşmak istedi biz de sıcak su kullandık artık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle denemelisin Tuğba'cım uzun süre oyalanıyor güzel oluyor:)

      Sil
  4. ilginç deneyimler oğluma yaptırmak istiyorum biraz daha büyüsünde

    YanıtlaSil