16 Şubat 2015 Pazartesi

Portakala Kürdan Batırmaca

Sömestrde de çocuğu çalıştırmışsınız demeyin okuyunca:)Bu çalışmalar hep can sıkıntısından.Gerçi evde de çoğu zaman öyle oluyor.Bazen yorumlar geliyor, sürekli etkinlik yaptığımız düşünülüyor.Sanki sabahtan akşama kadar Kayra masada oturup çalışıyor gibi görünüyor:)Çok gülüyorum böyle konuşmalarda.Evet resimlere bakınca öyle görünüyor gerçekten.Çok uyumlu uysal bir çocuk aa ne güzel oturup etkinlik yapıyor deniyor:)İşte bu noktada yanılıyorlar:)Kayra evet etkinlik sunduysam ve de hoşuna gittiyse oturup uyumlu bir şekilde tamamlıyor ama ennnn fazla yarım saat olsun hadi.Yaaani öyle bütün gün masa başında oturup pıt pıt pıt etkinlik yapmıyoruz biz:)Sadece iyi vakit geçirmeye çalışıyoruz gerçekten.Zaten başka zaman nasıl geçer ki?
Evde olan annelere soruyorum o zaman,siz neler yapıyorsunuz ki bütün gün diye.
Çünkü herşeye zaman kalıyor evde olunca.24 saat onlarla beraberiz oyun da oynuyoruz Kayra ile,parka da gidiyoruz,çizgi film de izliyoruz,atlıyoruz zıplıyoruz....Ama zaman çabuk geçmiyor hele hele kışın evde.Etkinlikler küçük molalarımız oluyor aslında.İkimize de iyi geliyor.Bu anlamda içimi de döktükten sonraaaa Kayra'ya döneyim:)
Çalışmamız yine sömestrden,bu sefer anneanne evindeyiz.Tabii hava değişimi olunca hasta olan kuzucuğu oyalama çabaları.Daha önce severek yaptığı portakala kürdan batırma yapmayı teklif ettim,bir de makarna koydum kürdanlara geçirsin diye.Başta ilgilendi,makarnaları geçirdi ama sıkıldı hemen.
Kürdan batırmak daha hoşuna gitti.Kirpi  yapacağım ben dedi,e bana da izlemek kaldı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder