3 Temmuz 2014 Perşembe

Duyusal Geçit 2

Aylaaar önce bir duyusal geçit hazırlamıştım oğluş için.Aslında tek tek yapıp bırakmıyoruz aktiviteleri sık sık tekrar etmeye çalışıyoruz ama bunu yapmamısız.
Sevgili Gamze de Temmuz ayı için bir etkinlik listesi oluşturmuş,instagramda #legabebeaktivite etiketiyle paylaşıyoruz.Böylece benzer etkinliklerin farklı uygulamalarını da görmüş oluyoruz,tabii her farklı düşünce yeni bir etkinlik demek ne güzel.Liste şu:
İlk gün aktivitesi el ve yüz yıkamaktı.Eh hergün bu etkinliğimizi severek yapıyoruz zaten:)
2.gün aktivitesi zıt yüzeyleri tanımak.Ben de farklı bir fikir sunmak ve de geçmiş etkinliğimizi tekrarlamak adına yeni bir duyusal geçit hazırladım.
Sırasıyla banyo paspasının alt kısmı,amerikan servis,zımpara kağıdı,kalın keçe,poşet,folyo,silikon kalıp,su dolu tepsi ve polar var geçitimizde.
Tırtıklı-düz-pürüzlü-yumuşak-kaygan-sulu-kuru gibi kavramların üstünde durabilirsiniz.Ayaklar için de keyifli bir deneyim oluyor.
Kayra bu sefer daha da eğlendi.Tek tek üstüne basıp beni bekledi,ben de yüzeyleri vurguladım;ayaklarını oynat bakalım ne var altında yumuşak mı sert mi gibi yönlendirmelerde bulundum.
Tabii eğlenmesinin asıl sebebinin su dolu tepsi olduğunu söylememe gerek yoktur herhalde:)
Tepsiye gelince yüzünde kocamaan gülümsemeyle ufak çaplı bir duş alııp polar kumaşın üstünde kuruladı ayaklarını.Kaç tur attı bu hevesle sayamadım bile:)
Nitekiiiim biz geçmiş etkinliğimizi tekrarlayarak hem yeni bir deneyim kazandık hem de çok eğlendiiiik.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder