3 Temmuz 2014 Perşembe

Çöp Şişte Meyve Ziyafeti

Öyle çok sık yemek tarifi vb.gibi paylaşımlar yapmıyorum nedense blogta.
Kayra'yla ilgili yeme sorunumuzu sanırım daha önce anlatmıştım,hala üzerinde çalışmalar yapıyorum:(
Farklı tarifler,farklı sunumlar...
Onun beğenip sevdiği şeyleri de paylaşıyorum fırsat buldukça.
Bu da öyle bir meyve saati tabağımız.Gerçi çok şükür meyve yemede bir sorunumuz yok,ki tam tersi tüm beslenmesini onlarla tamamlayabilir.
Ama meyveleri bir arada verince illa birini seçip onu yiyior.Böyle bir tabağı kesinlikle reddetmiyor:)
Tabii ki çok basit bir sunum,arzu ettiğiniz meyveleri çöp şişe geçirip sunuyorsunuz.Biz çok severek yediğimizden fikir olsun diye paylaşmak istedim.
Tabii önemli bir not ebeveyn kontrollü bir meyve saati olması lazım,malum çöp şişler tehlikeli olabilir.Ben böyle sunduğumda güvenlik açısından  kendim yedirmeyi tercih ediyorum.
Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder