18 Şubat 2014 Salı

Sevgi Ağacı

2 haftadır memleketteydik;babamızla da bir haftadır  ayrı:(
Hem özlem hem de sevgililer günü birleşinceee bizim için etkinlik,babamız için de güzel bir sürpriz hazırladık oğluşla.Sevgili Özlem'in bir paylaşımında görmüştüm yanlış hatırlamıyorsam.
Önce Kayra'nın el izini bir kartona çıkarıp kestim(işin en zor kısmı buydu).Bu ağacımızı oluşturacaktı.
Sonra da renkli fon kartonlarından küçük kalpler hazırladım.Onlar da yapraklar olacaktı.
Yapıştırma işlemini  oğluş büyük bir zevkle üstlendi.
Biraz özel bir hediye olacağından ters yapıştırılan yaprakları anne biraz düzellti tabii:)
Sonundaaa babamıza hediye ettiğimiz şirin bir sevgi ağacımız oldu:)

6 yorum:

  1. çok güzel olmuş ,ellerinize sağlık ,biz de yapalım inşallah :)

    YanıtlaSil
  2. Sewgi pıtırcıklarım benim,harikasıniz :)
    bizde benzer bir aktivite yaptık,ben sordum göktuğ anlattı.babamı çok sewiyorum çünkü,harika bir korsan oluyor,çünkü nefis çikolatalar getiriyor,çünkü hiç sinirlemiyor gbi...kartı süsledik,güzel bir hediye oldu,fikir olsun canlarım size,sewgyle kalın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım benim,sizinkinin de harika olduğuna eminim,not alındı bir sonraki sevgililer günü yapılmak üzere beklemeye geçildi :) özledim Göktuğ'umun etkinliklerini:(

      Sil
  3. Ben de tam sevgi pıtırcıkları yazacaktım ki bir baktım adaşım da aynı yorumu yazmış.Pek şeker ve anlamlı olmuş hediyeniz canım :)
    Emeğinize sağlık ana oğul :)

    YanıtlaSil