27 Şubat 2014 Perşembe

Bu Haftaki Oyun Grubu Buluşmamız

Neredeyse 1.5 ay olmuş katılmayalı.Bir iki hafta salgın var diye kimse çıkamadı evden,sonra Kayra'nın sünneti,sömestr derken arkadaşlarımızı özlemişiz.
Bu haftaki buluşmamız yine Nişantaşı Kids İnn'deydi. 
İlk dönem genelde eşim bırakırdı bizi arabayla,bu dönem ders programı uymadığından Kayra paşayla bakıyoruz başımızın çaresine.Daha doğrusu bakamıyoruz :)
Hava soğuktu dün ama ben yine de heveslendim,Kayra'yı hazırladım çıktım.
Önce dolmuşa binmemiz gerekiyordu,onun için de yürümemiz.Yürüdüm,Kayra kucağımda...
Dolmuştan metroya geçtik,kolay ve hızlı bir şekilde Osmanbey'e vardık.
Buraya kadar herşey güzel,ters çıkıştan çıkmışım.Çıkışımız ters olunca yol da ters geldi,resmen kaybolduk :)
Hayır birilerine soruyorum''şuradan aşağı in abla ordan sola sap '' diyor,aşağı inip soruyorum ''aa yanlış yerdesin abla yukarı çık sağa dön''.Haydaaaaa bakıyorum her yer tanıdık :)Oraya in buraya çık sağa sola dön derken buldum nihayet.10.30 da indiğim metrodan 11.15 te Kids İnn' e vardık.Tam 45 dk.yürümüşüm,hem de bu soğukta,hem de Kayra kucağımda(yürümeyesi tuttu sıpanın,kol ve bel ağrısı çektim bütünnn gece).Ama  var yaaa sinirden ağlayacaktım.Eğlenmeye mi gittik işkenceye mi belli değil.
Tabii en son varan bizdik.Bir oturdum soluklandım önce.Sonra arkadaşlarını görüp daldı mekana Kayra'm.Önceki buluşmalarımızdan tanıdık Duman,Bora ve Eren Devran vardı içeride.Bir de yeni arkadaşlarımız İpek ve Duygu Katre.
Güzel gözlü İpek ve tatlı mı tatlı Katre hanımla hemen tanışıp kaynaştık :)
Sonra da top havuzunda Eren Devran'la hasret giderdik:)
''adaaam adaaamm''diye spiderman i bütün gezdiren Duman:)
Eren Devran'a bir kaç ay sonra kardeş gelecek.Eeee iş yoğunluğu artan anneye yardım lazım,minik Eren alıştırmalara başlamış:)
E kız çocukların oyunları da ayrı bir güzel hani.
Otoyol pek rağbet gördü bu sefer.
 
Bora'dan ben bunu nasıl yıkarım bakışları:)
Toplu oyun çabaları.
Son olarak bir de etkinlik planımız vardı bu hafta ama,doğum günü parti organizasyonundan dolayı yapamadık.
Çocukları için eğlenceli benim için yorucuuuu bir gün olsa da iyi geliyor bana böyle değişiklikler;)
Sevgiyle..........

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder